Өз білімін көтеру бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстардың қорытынды есебі » Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » » Өз білімін көтеру бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстардың қорытынды есебі
16
июль
2023

Өз білімін көтеру бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстардың қорытынды есебі

Өз білімін көтеру бойынша 2022-2023 оқу жылында 

 атқарылған жұмыстардың қорытынды есебі

Физика пәні мұғалімі             Ж.А. Джаксылыкова

Өз білімін арттыру мұғалімнің тұрақты іс-әрекеті болғандықтан оған кіретіндер:

  1. Белгілі мәселеге байланысты ғылыми зерттеу жұмысы;
  2. Кітапханаға бару,ғылыми-әдістемелік және оқу кітаптарын оқу;
  3. Педкеңеске,мұғалімдердің пәндік секциясына қатысу;
  4. Өз әріптестерінің сабағына қатысу,сабақты ұйымдастыру;
  5. Сабақты өткізу әдістемесі т.б сұрақтар жөнінде пікір алмасу;
  6. Әртүрлі формадағы сабақтарды,сыныптан тыс іс-шараларды және оқу материалдарынтеориялық талдаудан,практикалық өңдеуден өткізу;
  7. Ақпараттық құралдармен тығыз байланыс жасау;

Осы орайда, 2022-2023 оқу жылы бойынша өз білімімді көтере отырып қол жеткізген жетістіктерім төмендегідей болды:

  Саяси сауаттылықты көтеру тарауы бойынша оқу жылының тамыз айында бірлестік отырысында білім беру стандартымен таныстырылып,оқушыларға қатысты заңның негізгі ережесі бірлестік отырысында насихатталды. Жылдық жосапр жасалынып, талқыланды. Биылғы оқу жылында бағдарламалық стандарт орындалды. 

  Ақпараттық сауаттылықты көтеру бағыты бойынша  ақпараттық-коммуникативтік технологияны меңгеру,интернетпен жұмыс жасау, электрондық оқулықпен,компьютермен жұмысты жетілдіріп,әрқашан ізденіс үстіндемін. Күнделікті сабақ өткізу барысында үнемі қолданамын. 

  Пәндік теориялық-практикалық білімді жетілдіру бағыты бойынша: 

« 10-11 сынып оқушыларының білім беру нәтижелерінің сапасын арттыру контексінде физика мұғалімдерінің пәндік құзіреттіліктерін дамыту» тақырыбында 12.09-23.09.22ж аралығында №0552586    80 сағаттық  курстан өттім.  Мектепішілік  «Цифрлы ұстаз»  байқауына қатысып, жүлделі 2- орынды иелендім. 

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 7 а,б,в   8а,б,в    9  б,в   10а,б  11а,б сыныптарында дәріс берудемін. Сабақ беру барысында оқытудың жаңа технологиясын, цифрлы сауаттылықты арттыру бағытында АКТ құралдарын пайдаланып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында физика пәнін өмірмен баланыстыра отырып жақсы жетістіктерге қол жеткіздім деп ойламын. Оқушылардың білім - білік дағдыларын қалыптастыруда әлі де көптеген жаңа оқыту түрлерін қолдана түсемін...  

   Елбасымыз өз Жолдауында «Дамудың қазіргі кезеңінде адам факторы айқындаушы фактор болып табылатынын» атап көрсетті. Адам факторы пәрменін арттырудың бірден-бір құралы – оқу, білім алу. Бұл тұрғыда нәтиженің жемісті болмағы, алдымен ұстаздарға, оның білім-білігіне, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруындағы шеберлігіне, келешегіміз жастардың әлеуетін арттыру амалдарын игеруіне тәуелді екенін мойындаймыз.

Қазақстанның өркениетті әлемге қол созып, бәсекеге барынша қабілетті отыз елдің қатарына кіруінің негізгі тетігі – білім. Білімнің жаңа үлгісі өзіне сәйкес жаңа мұғалімдерді талап етеді. Ол шығармашылықпен жұмыс істей алатын жеке тұлға, педагогикалық қызметтің барлық келеңді-келеңсіз жақтарын зерттеп меңгеруге ынталы, өзінің пәнін жетік меңгерген, кез келген педагогикалық жағдайды өзінің білімділігі, парасаттылығы, ақылдылығы, мәдениетті, іскерлігі, шеберлігі арқасында шеше алатын педагогикалық үрдістің нәтижесін жаңарта алатын мұғалім болуы керек. 

Мұғалімдердің ортақ мақсаты – жеке тұлғаны қалыптастыру болса, оқушы бойынан табылатын жақсы қасиеттердің бәрі мұғалімнің  де бойында болуы керек. Мұғалім өз білімін үнемі толықтырып отыруына, оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи әдіс-тәсілдермен, ақпараттық құралдарды қолдану тәсілдерін меңгерген шығармашылықпен жұмыс жасауды мақсат ете білуі керек.

Қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын өзіміз оқытып жүрген пән ерекшеліктеріне қарай қолдана білу – оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы.

Сондықтан, мен өзімнің ұстаздық тәжірибемде заманауи оқыту технологиясының элементтерін жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуде үнемі   қолданып отыруға тырысамын.

   ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытов «Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны табатын өнер»,- деген екен. Сол кісінің айтқанындай «жаңадан жаңаны» тауып жатпасам да, өзіме таныс жаңа технологияларды сабақтарыма кіріктіре отырып, жас буынға саналы тәрбие мен сапалы білім беру ісіне бар ынтамды салып келе жатырмын. Атап айтсам: қазан айында өткізілген «Физика, математика, информатика» пәндер онкүндігіде   10А,Д сынып оқушыларының арасында физика пәніне «НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН?» теледидарлық интеллектуалдық ойын түрінде сыныптан тыс іс-шара өткіздік. Оқушылар оынға белсене қатысып, өз білімдерін шыңдап, логи калық жылдам ойлау қабілеттерін арттырды. Оын шартын бұзба, оқушылар қызыға отырып өткізді. Ойын соңында оқушыларды мадақтаулар мен сый-сиапаттар табыс етілді.  Сонымен қатар, жаңартылған білім беру мазмұнын жаңарту аясында өткізілген шебер сыныптар мен дөңгелек үстелдерге, коучингтерге қатысып, іс-тәжірибе алмасудамын. Сонымен қатар әріптестерімнің сабақтарына қатысып, іс-әрекеттік шеберліктерімен алмастым. Сынып оқушыларының әр пәнге деген қызығушылықтарын бақылап, өзіме керекті ақпараттар мен мәліметтерді жинақтадым. Болашақта сабағымда қолдануға болатын әдіс-тәсілдерді біліп, алдағы уақыттағы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру үшін өз сабақтарымда қолданамын деп мақсат қойдым. 

   Ұстаз еңбегі оқушы білімімен өлшенеді десек, ұстаз еңбегінің күрделілігі әрбір оқушы жүрегінен жол таба білуінде. Әрбір баланың бойындағы қабілетті дамыту арқылы өзін, өмірді, әлемді танып білуге, қоғам алдындағы жауапкершілік қасиеттерін сезіндіре білуінде жатыр. Баланың жеке тұлғасын қалыптастыру – оның рухани әлемін байыту, жеке дарындылығын дамыту. Осы мақсатта оқушыларым төмендегідей жетістіктерге жетті: 


Биылғы 2022-2023 оқу жылы барысында физика пәнінен «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен өткізілген Жалпы білім беретін мектептерге арналған республикалық «АҚБОТА» зияткерлік олимпиадасының   жеңімпаздары: 

1. 8А сынып оқушысы Орынтай Айару   III дәрежелі дипломмен

2. 8А сынып оқушысы Есентай Данеля  II дәрежелі дипломмен

3. 8А сынып оқушысы Кайргазина Арайлым  III дәрежелі дипломмен

4. 7В сынып оқушысы   Сулейменова Тамирис III дәрежелі дипломмен 

5. 7В сынып оқушысы   Тулибаұлы Нұрбек  I дәрежелі дипломмен

6.  8Б сынып оқушысы Мухамбет Еңлік  III дәрежелі дипломмен

7. 7В сынып оқушысы Сансызбай Нұрай  III дәрежелі дипломмен

10. 9Б сынып оқушысы Ержан Ақерке  III дәрежелі дипломмен

11. 10А сынып оқушысы Джасыбаев Асылжан  III дәрежелі дипломмен

12. 8А сынып оқушысы Курмангазы Аружан  III дәрежелі дипломмен

13. 7В сынып оқушысы Сакенұлы Ерасыл II дәрежелі дипломмен

14. 8Б сынып оқушысы Нурахмед Злиха  III дәрежелі дипломмен

15. 8В сынып оқушысы Сабырбек Гулгина  III дәрежелі дипломмен

16. 7В сынып оқушысы Абдрахым Диас  III дәрежелі дипломмен  марапатталды. 

Аудандық пәндік олимпиадада физика пәні бойынша 11А сынып оқушысы - Султан Эмир жүлделі                       2- орынды иеленді.  

Жылдық  қорытындыны саралай келе, болашақта оқушылардың білім сапасын, пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында:

-оқушылардың шығармаларын баспа беттеріне жариялауды жалғастыру;

-сабақтан тыс іс-шараларға,пән олимпиадалары мен ғылыми жоба сайыстарына оқушыларды дайындау;

-қабілеті төмен және жоғары оқушылармен жоспарлы жұмыс түрлерін ұйымдастыру;

Алдағы оқу жылында жоспар бойынша жұмыстар атқарып, жақсы нәтижелерге жету мақсат етіп қойылуда. Оқушылармен, сынып оқушыларымен жүйелі жұмыстар жүргізуді пысықтау.

2022-2023 оқу жылындағы шығармашылық есеп

1. Астенова Сулухан Жалиловна


2. 5.09-30.09 аралығында «Мектептегі математика сабағындағы басымдықтар мен стратегиялар»   атты курстан өттім.

3. Математика пәні   апталығында  7 «Б» сыныбымен «Көпмүшелерге амалдар қолдану» тақырыбында ашық сабақ өткіздім.

4. 2023 жыл «Ақбота» интеллектуалды олимпиадасында  2 – дәрежелі дипломмен Ажмахан Мейіржан  Жанибекұлы марапатталды.

2023 жыл «Ақбота» интеллектуалды олимпиадасында  1 – дәрежелі дипломмен Тулибайұлы Нурбек  марапатталды.

2023 жыл «Ақбота» интеллектуалды олимпиадасында  2 – дәрежелі дипломмен Бахытжан Мадияр  марапатталды.

2023 жыл «Ақбота» интеллектуалды олимпиадасында  3 – дәрежелі дипломмен Ержан Аяулым  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде 1 – дәрежелі дипломмен Ажмахан Айдана Жанибекқызы марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде 1 – дәрежелі дипломмен Ажмахан Мейіржан Жанибекұлы марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде 1 – дәрежелі дипломмен Ажмахан Бекжан Жанибекұлы марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде 1 – дәрежелі дипломмен Базарбай Мухаммед марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Бахытжан Мадияр 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Қали Алихан 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Сыдық Балғынбек 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Аяп Жанерке 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Оразалі Аида 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық, аудандық   кезеңдерінде Сейсенбай Жансая 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық, облыстық, аудандық   кезеңдерінде Турмаханов Қайрат 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды.

2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық, аудандық   кезеңдерінде Толибай Мөлдір 1 – дәрежелі дипломмен  марапатталды

5. 2023 жыл «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының  республикалық, облыстық, аудандық  кезеңдерінде оқушыларды қатыстырғаны үшін Астенова Сулухан Жалиловна   АЛҒЫС ХАТпен марапатталды.

2023 «Интеллект» білім және ғылым орталығынан Астенова Сулухан Жалиловна    ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫмен марапатталды







Сарсекова   Тамара Сабитовна – учитель высшей категории , исследователь

 Достижения учеников за 2022-2023 учебный год

  1. Ермеккызы Маруа – 1 место республиканский  конкурс « Акбота» 5 класс
  2. Уразымбет Сабрина- 1 место республиканский  конкурс « Акбота» 5 класс
  3. Бахтина Александра- 3 место республиканский   конкурс « Акбота» 7 класс
  4. Матрузиев Харун – 2 место республиканский  конкурс « Акбота» 7 класс


Районная олимпиады

  1. Ермеккызы Маруа – 3 место по математике
  2. Королев Иван – 2 место по математике


Достижения учителя:

  1.  Республиканский конкурс « Фестиваль педагогических идей» - 3 место 2023 г
  2. Международная  августовская конференция « Особенности психолого- педагогического  соправождения одаренных детей : опыт, инициативы, поддержка»   - сертификат, благодарность 2022г



































Кадербаева Жадра Куандыковна

Инфоратика  пәні мұғалімі

«Қ.Сатпаев атындағы орта мектеп» КММ

Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы

2022-2023 оқу жылы



Мұғалімнің жылдық жұмыс есебі:


Әдістемелік тақырыбымның мақсаты:  Оқытудың қолайлы үлгілерін таңдап алып жоғары нәтижелерге жету және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Топпен жұмыс жасау, өз-өзін бағалау, оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға баулу. 

Міндеттері: 

Оқушыны белсенді субъектіге айналдыруға қажетті жалпы білім, білік дағдыларының деңгейін қарастыру; 

Дарынды тұлға ретінде «мен» деген пікірін қалыптастыру; 

Тұлға дүниетанымын кеңейтіп, рухани дамуына бағыт-бағдар беру; 

Оқушыны түрлі шығармашылық байқауларға қатыстыру нәтижесінде субъектілік белсенділігін арттыру. 

Өз білімін жетілдіру тақырыбы:

«Жаңа технологияларды қолдана отырып оқушылардың еркін сөйлеуге қабілетін дамыту»


2022-2023 оқу жылында өткізілген жұмыстар мен іс-шаралар:

Өз білімімді жетілдіру мақсатында:

-Сетификат «Білім беру робот техникасы және электрондық құрылғыларды жобалау»тақырыбында «Өрлеу БАҰО АҚ филиалы Алматы облысы бойынша Кәсіби даму институтында 2022 жылдың 31.08.-09.09 аралығында 72 сағат көлемінде біліктілікті арттыру курсынан өттім.

- Куәлік «Информатика пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» атты семинарда 8 сағаттык білім алдым.

Оқушыларымның жетістіктері: 

Сағындық Ұлпан 4 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39391 2022 жыл

Рудакова Виолетта 4 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39390 2022 жыл

Турсунова Фелис 4 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39392 2022 жыл



Василькова Лиана 3 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39393 2022 жыл

Кудайбергенов Альжан 7 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39394 2022 жыл

Қайырбекқызы Айша 7 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39395 2022 жыл

Сағындық Ұлпан 4 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №26134 2022 жыл

Қайырбекқызы Айша 7 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының Республикалық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №26135 2022 жыл























Отчет о проделанной работе за 2022-2023 учебный год

учителя физики Солтыбаевой Ш.М

Солтыбаева Шакен Маратовна  окончила Талдыкурганский педагогический университет  в 1985 году  по специальности –учитель физики 

Педагогический стаж-38 лет 

В 2022-2023 учебном году я работала с учебной нагрузкой 22 часа  из них 2часа обучение на дому . 

Достижения учеников

I В этом учебном году учащиеся принимали участие в интеллектуальной олимпиаде «Акбота» и награждены  дипломами это следующие ученики :

1)Бахтина Александра -7класс-диплом 3 степени

2)Матрузиев Харум -7класс-диплом 2 степени

3)Нурадинов Хакан-8е класс-диплом 3 степени 

4)Винникова Инесса -9е класс-диплом 2 степени 

5)Нурадинова Лейла -9е класс-диплом 1 степени 

6)Наргилова Мадина -10 д класс-диплом 3 степени

7)Бакирова Милана -10 д класс-диплом 3 степени

II В районной олимпиаде по физике среди 7-8 классов принял участие   ученик 8 е класса – Втулкин Станислав  и награжден дипломом 1 степени за 1 место в районной олимпиаде по физике 

Достижения:  награждений нет 

Участие и проведение семинаров 

В этом учебном году провела два семинара : 1)августовское совещание  

2)  районный семинар по решению сложных задач (обмен опытом)

3)Семинар по подготовке экзаменационного материала для 9-х классов по физике  в г.Конаеве   



учитель физики      Солтыбаева Ш.М














Шинбаева Булбул Турапашовна

Инфоратика пәнімұғалімі

«Қ.Сатпаев атындағы орта мектеп» КММ

Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы

2022-2023оқужылы



Мұғалімнің жылдық жұмыс есебі:


Әдістемелік тақырыбымның мақсаты:  Оқытудың қолайлы үлгілерін таңдап алып жоғары нәтижелерге жету және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Топпен жұмыс жасау, өз-өзін бағалау, оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға баулу. 

Міндеттері: 

Оқушыны белсенді субъектіге айналдыруға қажетті жалпы білім, білік дағдыларының деңгейін қарастыру; 

Дарынды тұлға ретінде «мен» деген пікірін қалыптастыру; 

Тұлға дүниетанымын кеңейтіп, рухани дамуына бағыт-бағдар беру; 

Оқушыны түрлі шығармашылық байқауларға қатыстыру нәтижесінде субъектілік белсенділігін арттыру. 

Өз білімін жетілдіру тақырыбы:

«Жаңа технологияларды қолдана отырып оқушылардың еркін сөйлеуге қабілетін дамыту»


2022-2023 оқу жылында өткізілген жұмыстар мен іс-шаралар:

Өз білімімді жетілдіру мақсатында:

 -  Сетификат «10-11 сыныптар курсының күрделі тақырыптарын меңгеруде информатика пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттерін дамыту»тақырыбында «Өрлеу БАҰО АҚ филиалы Алматы облысы бойынша Кәсіби даму институтында 2022 жылдың 07.11.-18.11 аралығында 80 сағат көлемінде біліктілікті арттыру курсынан өттім.

-  Сертификат «Даму» РППДО «Функционалдық сауаттылық бойынша халықаралық тәжірибелер мен тапсырма үлгілері, құрастыру жолдары» тақырыбы бойынша 72 сағат көлеміндегі біліктілікті арттыру курсын аяқтады. Тіркеу №4995, 2022 жыл.

Оқушыларымның жетістіктері: 

Бердіқұл Ақнұр 5б сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39322 2022 жыл

Аяп Елдос 3 сынып

  • «Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайыстарының облыстық кезеңінде 1-дәрежелі диплом.Тіркеу №39323 2022 жыл

Искандаров Сухроббек  10 сынып

  • «Таланттар жәрмеңкесі – 2023. Тандем: мұғалім - оқушы» дарынды балалардың жұмыстарын дамыту мақсатында информатика пәні бойынша өткізілген Республикалық семинар.Тіркеу №138, 2023 жыл

Бекзатұлы Бексұлтан 10 сынып

  • «Таланттар жәрмеңкесі – 2023. Тандем: мұғалім - оқушы» дарынды балалардың жұмыстарын дамыту мақсатында информатика пәні бойынша өткізілген Республикалық семинар.Тіркеу №191, 2023 жыл

Адильжан Арлан 10 сынып

  • «Таланттар жәрмеңкесі – 2023. Тандем: мұғалім - оқушы» дарынды балалардың жұмыстарын дамыту мақсатында информатика пәні бойынша өткізілген Республикалық семинар.Тіркеу №138 2023 жыл


Менің жетістіктерім:

  • «Таланттар жәрмеңкесі – 2023. Тандем: мұғалім - оқушы» дарынды балалардың жұмыстарын дамыту мақсатында информатика пәні бойынша өткізілген Республикалық семинар. Сертификат. Тіркеу №138 2023 жыл
  • «Қалыптастырушы бағалау құралы ретінде сандық білім беру ресурстары» тақырыбындағы информатика пәні мұғалімдеріне арналған облыстық семинарда өз тәжірибесімен бөліскені үшін Алғыс хат. «Өрлеу» БАҰО»АҚ тіркеу №16594 , 2022 жыл.























Математика пән мұғалімі 

Садвакасова Лаура Габиденовна

  жылдық /рефлексивті/ есебі

2022-2023 оқу жылы 

Садвакасова Лаура Габиденовна  1974 жылы 9 ақпан айында , Алматы облысы,Еңбекшіқазақ ауданы,Тескенсу ауылында дүниеге келдім,1993-1998 жылдар аралығында Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетін бітірдім. 2009 жылы қыркүйек   айынан бастап «Қ.Сатпаев атындағы орта мектеп» КММ математика пән мұғалімі қызметін атқарамын. Педагогикалық өтілім 24 жыл. 2021 жылы қантар айынан педагог-сарапшы біліктілік санатына өттім. 

  • Мектептің әдістемелік мәселесі: 

«Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін тәжірибеге енгізу арқылы оқытудың сапасын көтеру»

         Менің әдістемелік мәселем : 

«Оқушыларды  оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілддерді  пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру». Сабақ барысында оқытудың  тиімді әдіс-тәсілдерін пайдаландым. Әсіресе, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ әдістері. Сын тұрғысынан  ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.   Заман  талабына сай оқыту үрдісінің жаңа әдіс-тәсілдерін әр мұғалім сабақ барысында қолдануы қажет. АКТ қолдану арқылы оқушылардың математика, алгебра және геометрия пәнінде математикадан функционалдық сауаттылықтарын арттыру.  

3.Оқу үлгерім туралы мәлімет: 

2022-2023 оқу жылындағы математика (алгебра) пәнінен білім сапасының мониторингі төмендегідей болды.


Сынып



Барлығы


«5»


«4»


«3»


«2»


Сапа


Үлгерім

Денсаулығына байланысты

Бағаланбайтын

5 «Б»

26

5

12

9

-

65%

    100%



9 «В»

24

0

13

11

-

54%

100%



9 «Б»

25

5

11

9

-

61%

100%

1


11 «А»

12

5

5

2

-

83%

100%



11 «Б»

12

2

8

2

-

83%

    100%



Барлығы


94

17

49

33

-

69%

100%

1


2021-2022 оқу жылындағы геометрия   пәнінен білім сапасының мониторингі төмендегідей болды.


Сынып



Барлығы


«5»


«4»


«3»


«2»


Сапа


Үлгерім

Денсаулығына байланысты

Бағаланбайтын

9 «В»

24

0

13

11

-

54%

100%



9 «Б»

25

5

13

7

-

69%

100%



11 «А»

12

5

5

2

-

83%

100%



11 «Б»

12

2

8

2

-

77%

    100%



Барлығы


73

12

39

22

-

69%

100%




4.Ғылыми жобаларда ,олимпиадада ,зияткерлік ойындарда ,кәсіби шеберлік байқауларда   жеңімпаз оқушылар сандарының артуы.

    2022-2023 оқу жылында мектепішілік және аудандық олимпиадаға оқушылар қатысты. Ауданық олимпиадаға 11 «А» сынып оқушысы Сабырбек Ықылас қатысып өз білімін шыңдады.

«Ұлы дала баласы» ұлттық білім сайысына Батырғалы Асем 11 Б сынып, Сабырбек Ықылас 11А сынып,Молдахмет Алтынай 6Б сынып оқушылары қатысып Облыстық кезеңінде және Республикалық кезеңінде 1 дәрежелі дипломдарымен марапатталды. «Ақбота» зияткерлік олимпмадасына 9Б сынып  оқушысы Ержан Ақерке қатысып 3 дәрежелі дипломымен марапатталды.Аудандық ғылыми жоба байқауында 3 дәрежелі дипломымен марапатталған 9В сынып оқушысы Бағдаулет Жанель.

5. Білім деңгейі төмен оқушылармен жұмыс

Үлгерімі төмен әр сыныпта кездеседі. 9 «В» сынып Шамшархан Алмат,Молдабеков Ерсултан,Жұманов Дастан.

9 «Б» сыныптан Әмен Мөлдір,Бақытұлы Ералы,Адильжан Аружан.Оқушылардың Алгебра және геометрия пәні бойынша үлгерімі төмен. Сабақ барысында оқушылармен жеке жұмыс жүргізіліп отырды.Сабақта қолданылатын  қосымша жұмыс жоспары құрылып, жұмыс мазмұны бойынша  күнделікті сабақта оқушыларға жеке тапсырмалар беріліп отырды. Жұмыс басында атап кеткен оқушылар қосымша тапсырмаларға арналған дәптер бастады. Берілген тапсырмаларды оқушылар арнайы бастаған қосымша дәптеріне орындады. Үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде және сабақтан тыс уақыттарында келесі тапсырмалар қолданылады: тест жұмысы, математикадан ереже, формулаларды жаттау, стандарттан тыс тапсырма, логикалық есептерді шығару және тағыда басқа.  

Өздігінен жұмыс істеу барысында қателерін түзетуге оқушылармен жыл бойы жұмыс жасалды:   жеңіл тест, кесте түрінде тапсырмалар берілді. Күш салып орындаған жұмыстарының дұрыс жерін айтып, мақтау сөздер айтылып отырады.

  Үлгерімі төмен оқушыларда дұрыс көзқарас қалыптастыру үшін ең алдымен ең оңай қызықты материал дайындап отырдым. Мысалы 9  «В» сынып оқушысы Шамшархан Алмат психологиялы реттілігі төмен, өз әлемі бар және басқа дүниені оңайлықпен үйрене қоймайды, тұйық, баланың ашылуына тек ауызша сұрақ-жауап , қайталау жұмысын беремін. 9 «Б» сыныбындағы Әмен Мөлдір  алгебра,геометрия  пәндерінен үнемі қадағалауды қажет етеді. Өте тұйық, тұйықтығы сабақ сұрауға үлкен кедергі болып отыр. Бақылауды керек етеді.Оқушыларға өзін-өзі тексеру сұрақтары, кесте бойынша жұмыс, формула құру, ауызша тест сұрақтары беріліп, тексеріліп отырды.Оқушылар   тест сұрақтары мен формула құру үшін, кесте құру, формуланы түрлендіру, өлшем бірліктерді түрлендіру және карточка беріліп, білімін  нығайттты.Соның нәтижесінде жұмыс қорытындысын жыл аяғында оқушылардың ілгерушілігін байқадым.Білім сапасын бақылау жұмысының  нәтижесі арқылы анықтадым.

                                              Бақылау жұмысының қорытындысы 

Оқушының аты-жөні

сыныбы

Бастапқы білім сапасы

Жыл соңындағы білім сапасы

1

Шамшархан Алмат

9 «В»

34%

48%

2

Бақытұлы Ералы

9 «Б»

37%

46%

3

Әмен Мөлдір

9 «б»

33%

46%

4

Адильжан Аружан

9 «Б»

34%

42%

Қорытынды: 9 «в» сынып оқушысы Шамшархан Алматтың бақылау жұмысының нәтижесі бастапқы біліммен жыл соңындағы нәтижесімен салыстырғанда 4%- ға көтерілген, 9 «Б» сынып оқушысы Әмен Мөлдір  нәтижесі 9%-ға көтерілген, 9 «б» сынып оқушысы   Бақытұлы Ералы нәтижесі 8 %-ға көтерілген. 


6.Шебер-сынып шығармашылық шеберхана, семинар-тренинг өткізуі педагогикалық оқуларға қатысуы.

      2022-2023 оқу жылында мектепішілік МИФ апталығында «Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер»  тақырыбында ашық сабақ өткіздім. Ұстаздарға,жас мамандарға өз тәжірибиеммен бөлістім. 



7. Педагогтің семинарлар мен конференцияларға қатысуы

    2022-2023 оқу жылының басты міндеттерінің бірі – шектеу шаралары кезіндегі оқу жылдарында жіберілген білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтап, олардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылының оқу бағдарламасын меңгерту  болып табылады.

Сол себептен өзім сабақ беретін сыныптардан бастапқы, аралық және қорытынды бақылау жұмыстарын алып, сараптама жасадым.Сараптама қорытындасы бойынша,  оқушылардың білім сапасы 30 % ға артты.

     Қараша айында 15 жастағы білім алушылар ПИЗА халықаралық зерттеуіне қатысты.Алдын ала зертеуге қатысу үшін дайынлдық жүргізілді. Қазан айында «Математика пәні бойынша ПИЗА халықаралық зерттеуі» тақырыбында өткізілген аудандық семинарға қатыстым. Аудандық мектептер өз тәжірибелерімен бөлісті, ПИЗА тапсырмаларымен таныстырды.Халықаралық зерттеудің өткізілу ережесімен таныстырды.


8.Баспасөз беттеріне материалдарының жариялануы

2022 жылы қыркүек айында «Тағылым» республикалық ғылыми-әдістемелік журналына «Математика пәнінен жаңартылған оқу мазмұнында оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары» тақырыбында материал жариаланды және расстайтын сертификаты берілді.

«Рухани жанғыру» ақпараттық сараптамалық орталығы және «Тағылым» республикалық ғылыми-әдістемелік журналы ұйымдастырған «Қазақстан педагог зерттеушілері: үздік мақалалар,әдістеме және иновация» атты республикалық конкурсының «Үздік мақала» номинациясы бойынша 1 орын алғаны үшін марапатталдым. «Тағлым» республикалық ғылыми әдістемелік, педагогикалық журналының дамуына елеулі үлес қосқаны үшін Ағыс хатымен марапатталдым.



9. Педагогтің курсаралықта біліктілігін арттыру


2022-2023 оқу жылында «10-11 сыныптар математика курсының күрделі тақырыптарын оқытуда математика мұғалімдерінің пәндік құзыреттілігін дамыту» тақырыбында 80 академиялық сағат көлеміндегі курсқа қатыстым.

«Umtyl Academy» орталығының ұйымдастыруымен өткізілген «Мәртебелі ұстаз» атты семинарға қатысып «Оқушыларды дамыту жолдары, жұмысты жүйелеуге арналған бағдарламалар мен қызықты әдіс тәсілдер және мақсатты жоспарлап қою» тақырыбында біліктілікті арттыру семинар сабағынан өттім.

«Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы өткізген «Мектепте сабақты зерттеу үдерісін ұйымдастыру» атты 8 академиялық сағат көлеміндегі вебинарға қатысып сертификатқа ие болдым


10. 2021-2022 оқу жылында 40 сабаққа қатыстым.  Сабақтарға қатысып, тәжірибе алмасу мақсатында 8 в сыныптарына  алгебра және геометрия пәнінен Кулбаев Кайрат, Қуантқанқызы Алтынайдың 6 «б» сыныбының  сабақтарына қатыстым. Сонымен қатар 9 «В» сыныбында физика пәнінен Джаксылыклва Ж.А  сабағына қатысып,мұғалімнің сабағынан әдіс-ілдерімен таныстым.  

            «Математика , физиа, информатика» пәндер апталығында:  Солтыбаева Ш, Сарсекова Т, Джаксылыкова Ж., Қанатова А, Сулиева А, Кретова О,Матрузиева Ж   сабақтарына қатысып, методикалық шеберліктерімен таныстым.

        12.Тәлімгерлік жұмыс туралы. 

Тәлім алушы жас ұстаздар Саяев Елдос педагогикалық өтілі төрт  жыл және Кулбаев Кайрат пед.өтілі екі  жыл.Аталған жас ұстаздар жас болсада теориялық білімдері  терен, өз пәнін оқыту әдістері мен тәсілдерін жақсы менгеріп келеді. Әр ісіне жаупкершілікпен, шығармашылықпен қарайды, жалпы азаматтық тәрбие беріп, оқушыларда жоғары адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ерекше көніл боледі. Қоғамдық жұмыстың жеткіншек тәрбиесіндегі алатын орнының аса маңызды екенің жете білетін ұстаздар, әр кез қоғамдық жұмысқа белсене  қатысуды жөн көреді. Сонымен қатар, өзінің іс-тәжірибесін әріптестеріне тарату мақсатында ашық сабақтар өткізіп, семинар және вебинарларға қатысады.

Отчет о проделанной работе учителя  математики   Матрузиевой Ж.О.

за 2022-2023 учебный год

Общие  сведения 

Ф.И.О. Матрузиева Жанна Олеговна

Дата рождения  09.04.1976 год.

Образование- высшее, АГУ имени Абая (бакалавриат окончила в 1997 году, магистратура  -  1999 год).

Факультет математики и информатики.

Педагогический стаж  23 года.

Категория  педагог-исследователь по итогам аттестации 2018 года.

Достижения учащихся:

№ 

Ф.И.учащегося

Класс

Олимпиада


1

Бахалоф Рауф

6 класс   

"Алтын сақа" (район)

2 место

2

Ли Авенир

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (область)

1 место

3

Торолова Элиф

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (область)

1 место

4

Моложавская Мария

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (область)

1 место

5

Ли Авенир

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (Республика)

1 место

6

Торолова Элиф

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (Республика)

1 место

7

Моложавская Мария

6 класс   

"Ұлы дала баласы"  (Республика)

1 место

8

Визитиу Артем

6 класс

"Кенгуру-математика для всех"

1 место


Визитиу Артем

6 класс

"Кенгуру-Unique"

1 место

9

Абдуллаева Есения

10 класс

"Кенгуру-математика для всех"

1 место

10

Урсой Дарина

6 класс

"Ақ бота"

2 место

11

Наргилова Мадина

10 класс

"Ақ бота"

3 место

12

Бакирова Милана

10 класс

"Ақ бота"

3 место

13

Жунуспай Малика

10 класс

 Ярмарка - талантов

Лауреат 

Номинация "Юный ученый"

14

Матрузиев Харун 

7 класс

 Ярмарка - талантов

Лауреат 

Номинация "Юный ученый"

Достижение   учителя:

1. "Алғыс хат", Республиканский конкурс "Ұлы дала баласы".

2. "Құрмет грамотасы" , Республиканский конкурс "Ұлы дала баласы".

Участие в семинарах:

1. Республиканский семинар "Творческая мастерская. Тандем: учитель-ученик".

2. Республиканский семинар "Оқүшыларды дамыту жолдары , жұмысты жүйелеуге арналған бағдарламалар мен қызықты әдіс тәсілдер және   мақсатты жоспарлап қою".

Участие в конференциях:

1. Ведущая международная конференция про образование и новые технологии ( EdCrunch 2022).

2. III Международная  научно-практическая  конференция "Актуальные проблемы общества, образования, науки и технологий: состояние и перспективы развития".

   В составе школьной  группы участвовала  в    исследование урока  по реализации  подхода «LESSONSTUDY» в школьной практике. 

Тема исследования: Адаптация учащихся 10 «Д» класса с повышенной мотивацией к обучению при переходе из среднего звена в старшее через педагогическое моделирование как эффективного метода повышения функциональной грамотности. 

Общая цель команды учителей урока исследования (Lesson Study): внедрение в практику инновационного метода, а именно педагогического моделирования для повышения профессионального уровня.

Lesson Study состоял из четырех циклов, при чем в каждом цикле роли у меня были разные. В первом цикле я выступила в роли учителя, который даёт урок, во-втором цикле я выступала в роли наблюдателя и  интервьюера, в третьем была модератором и в четвертом составляла план работы школьной  группы исследования урока  по реализации   подхода «LESSONSTUDY» в школьной практике и наблюдала за учащимися  категории С. 

    Я думаю  исследование урока  Lesson Study актуальна сегодня, будет актуальна и "завтра" так как учителя работают в сотрудничестве, что позволяет им делиться опытом и   обогащаться новыми идеями. Lesson Study помогает учителю ответить на вопрос:  Как строить процесс обучения?

    Участие   в Lesson Study  позволило мне понять и увидеть  проблему моей педагогической практики, а также найти и применить методы для более эффективного обучения.