Психологтың жұмыс жоспары » Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
16
июль
2023

Психологтың жұмыс жоспары

«Қ.Сатпаев атындағы орта мектеп»КММ

Психологтың жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы



Жұмыстың мазмұны

Мақсаты

Мерзімі 

Жауаптылар


Әдістемелер

атауы

Қайда қарастыры

лады?


Психодиагностикалық бағыт

1. 1-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. 


1- сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, ойлау қабілеттерін зерттеу.

Тамыз 

Педагог – психолог

Ата-аналар

Сынып жетекшілері

Керн –Йерасик әдістемесі

Сыныптың ата-аналар жиналысында

Педконсилиумда 


2. 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін зерттеу, сабақтарына қатынасу.

Орта буынға бейімделуін анықтау


Қыркүйек

Пед/психолог

Пән мұғалімдері

Сынып жетекш.

Е.Климов «Баланың жеке тұлғасын

зерттеу»


джо 


3. 1- сынып  сабақтарына қатысу 

Бейімделуін анықтау. 

Жыл бойына

Педагог-психолог

Л.Т. Охтина әдістемесі



4. Бағдарлы сыныптарға сабпқ беретін мұғалімдерге анкета жүргізу

Мұғалімдердің сабаққадеген көз-қарасын анықтау

қыркүйек

Педагог-психолог

Сауалнама 

Джо 


5. Қарымқатнас

социограммасы  1-4кл

5-8 класс

9-11 кл


Отбасы-тұрмыстық зорлық зомбылықтың алдын алу

Қыркүйек 

Пед/психолог

Сынып жетекшілері

Бітпеген сөйлем әдістемесі


Джо


6Шағын орталығының     бейімделуін  зерттеу 

Сабақтарға қатынасу.

Қазан 

Пед/психолог



«Менің отбасым» «Сурет бойынша әңгімелесу»



7. Түлғаның жеке  диагностикасы

Сураныс бойынша

Ай сайын

Пед/психолог



психологиялық  әнгімелесу



8. Білімі төмен оқушылармен жұмыс

Сураныс бойынша

Жыл бойы

Пед/психолог

Пән мұғалімдері

Тренинг, сауалнама




9. ОДН есебінде туратын оқушылардың сабақ барысында бақлау 


Әнгімелесу

Рейд 


Сауалнама

Тест



Апта сайын


Пед/психолог



Психологиялық жағдайын 

Сабаққа кызығушылығын 

Мұғаліммен және оқушылармен қарым қатынастарын бақылау


   Әкімшілік жиналысында



10.  Сәтсіз отбасынан шыққан оқушылармен психологиялық  зерттеу жұмысы

11. 11сынып оқушыларддың темперамент денгейін анықтау 

Әр оқушының темперамент касиетіне байланысты жұмыс жүргізу

Қыркүйек

Пед/психолог


Айзенк әдістемесі



12. Мектеп алды  даярлық  тобының     оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу . 

Сенсорикалық қабілетін анықтау (түстерді, көлемді, ажырату, )

Қазан  

Педагог – психологтар тәрбиешілер 

Г.Вицлак әдістемесі «Мектепте оқу қабілетін зерттеу», «Менің отбасым» «Сурет бойынша әңгімелесу»

Джо 

Ата-аналар  жиналысын-да 


13. 5-сынып сауалнама алу. 

Оқушылардың бейімделу деңгейін     анықтау.

Қазан

Педагог – психолог


«Мен орта буынға көштім» әдістемелері



14. 11-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу 

Сенсорикалық қабілетін, есте     сақтау  типін  анықтау 


Қазан 


Педагог – психолог

Сынып жет.


 «Өз жауыңды жой», «Өмір қандай керемет» тренингтер

Директор жанындағы кеңес


15. Қиын оқушылармен жұмыс

Оқушылардың тәртібін түзеу

Жыл бойы

Педагог – психолог

Сынып жет.

МДТЖІО, ОДН инспекторы

Әнгімелесу, тест, сауалнама

БЖ  отырыстырын


16. Оқушылардың кәсіптік бағыттарын     анықтау/9-11кл/

9-11кл оқушыларының кәсіптік бағыттарын     анықтау

Қыркүйек Қазан

Пед/психолог



Климовтың әдістемесі

БЖ  отырыстырында


17. 1 сынып оқушылардың психикалық ахуалын анықтау

психологиялық жағдайің анықтау

Қараша 

Педагог-психолог

Цвето - рисуночный тест Прохорового и  Генинга



18.   5-11 сынып  оқушыларынан  шығарма     алу.  

Суицидтік мінез-құлық  деңгейін     анықтау 

Қараша 

Педагог-психолог

«Мен өмірді сүйемін»  шығарма

Сынып жетекшілер семинарын

да 


19. Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерттеу жүргізу. 

Математикалық қабілетінің даму деңгейін анықтау.

Қараша 

Педагог – психологтар

Сынып жет.

Г.Айзенктің

Математикалық субтесті

Сынып жетекшілерінің семинарында


20. 2-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу.

Оқу әрекетін қалыптастыру

Қараша 

Педагог – психологтар

Д.Б.Эльконин «Графикалық диктант»

Сынып жетекшілерінің семинарында


21. Сынып жетекшілермен психологиялық-практикалық сабақ «Қиын оқушылармен жұмыс»

Мұғалімдерге қиын оқушылармен жұмыс істеу туралы мәлімет беру

Қараша

Педагог-психолог, МТДЖІО




22. 11 – сынып оқушыларының кәсіптік бағыт – бағдарына зерттеу жүргізу.

Мамандықты таңдау бейінін анықтау

Желтоқсан 

Педагог – психологтар


Не үшін бұл мамндықты тандадым?


Сынып жетекшілер жиналысын

Да


23. Мектеп ұжымымен  сауалнамаларын жүргізу.



Агрессиялық мінез – құлық деңгейін анықтау


Желтоқсан 



Педагог – психологтар



«Дау-дамайға жақынсыз ба?», «Қарсылық

білдіру деңгейіңіз қалай? 

Джо



24. 7-11 сынып оқушыларынан сауалнама алу

Отбасы-тұрмыстық

зорлық-зомбылықтың алдын алу

Желтоқсан

Педагог-психологтар

сауалнама

Джо


25. 5-сыныптарының бейімделуін және пәндерге қызығушылығын анықтау 

қызығушылығын анықтау

Желтоқсан

Педагог-психологтар Сынып жетекші

пәндерге қызығушылығын анықтау әдістемесі

Пед консилиум


26. Үйден оқытуға бекітілген мұғалімдер жұмысын диагностикалау


Желтоқсан 

Педагог-психолог

сауалнама



27. 1-4 сынып арасында дарынды балаларды аңықтау


Қаңтар

Педагог-психолог

сауалнама



28.  4 – сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу.

Қорғану қабілетінің деңгейін анықтау

Қаңтар 

Педагог – психолог


«Жаңбыр астындағы адам» тесті

Сынып сағаттарын-да


29. 9 – сынып оқушылары мен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу.

Кәсіпке бейінін анықтау сенсорика-лық қабілетін анықтау

Қаңтар 

Педагог –психолог

Д.Голланд тесті


Сынып сағаттарын-да


30. 6 -11 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу. 

Суицидалды мінез-құлқын анықтау.

Ақпан 

Педагог – психолог

Г.Айзенк тесті

Сынып жетекшілер семинарында 


31. 4-9 сыныптар арасында МАБ тапсыру кезіндегі қиындықтарды жеңу мақсатындагы тренинг


Ақпан

Педагог-психолог




32. 6,7,8 – сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу 

Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Ақпан 

Педагог – психолог


«Тұлғаның өзін-өзі бағалау» әдістемесі

Сынып сағаттарында


33.   9, 10 - сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына     қатынасу

Оқу әрекетіндегі басты қызығушылық-тарымен пәнге деген қарым-қатынасын анықтау.

Наурыз 

Педагог – психолог


А.Голмшток «Танымдық-қызығушылық картасы»

Сынып сағаттарында


34. 5 – 11 сынып оқушыларынан сауалнама алу.


Депрессиялық көңіл –күйін анықтау

Наурыз 

Педагог – психолог


А.Бека тесті

Сынып жетекшілер семинарында


35.7-11 сынып оқушыларынан сауалнама алу

Отбасы-тұрмыстық

зорлық-зомбылықтың алдын алу

Наурыз

Педагог-

психологтар

сауалнама

Директор жанындағы кіші кеңесте


36. 11 сыныптармен жұмыс

Бітіруші түлектердің ҰБТ-ға көз-қарасын зерттеу

Сәуір

Педагог-психолог

Тестелеу, тренинг



37. 9-сынып окушылардын даму процесстерын аныктау


Оқушыға жағымды психологиялық жағдай жасау

сәуір

Педагог-психолог

Мюнстенберг әдістемесі



38. 4 – сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу 

Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау.

Сәуір 

Педагог – психолог

Сынып жет.


Педконсилиумда 




Түзету-дамытушылық

Бағыт

 «Қарым-қатынас мәдениеті» 7-8 сынып

Қарым-қатынас 

мәдениетін дамыту

Қыркүйек


Педагог-психолог

Тренинг Д, Карнеги әдістемесі бойінша



5 – сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу.

Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру.


Қазан 

Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері

Тренингтер:

«Ғажайып саусақтар»,

»Кактус»,»Я управляю стрессом»,

»Ашық хат»,жаттығулар «Менің ортам»

Педагогикалық кеңесте


 «Мен ерекше түлға»дамыту жаттығұлар6 сынып

Жеке тұлғаны өз-өзін тану және дамыту


Қазан

Педагог-психолог

Жанұядағы қарым-қатынас», «Сыныптың психологиялық климаты» әдістемелері



ОДН есебінде туратын оқушылармен коррекциялық жұмыстары

Оқушыға жағымды психологиялық жағдай жасау

Қазан





 Шағын орталығындағы балаларымен түзету жұмысы

Балабақшадағы бейімделуде қиналғандарға көмек беру.


Қазан 

Педагог – психологтар

Тәрбиешілер 

Ата – аналар 

Музыка және ойын терапиясы

«Мы рисуем»,

Ертегі терапиясы.

«Мені қайтала» Зейінін дамытатын ойындар

Ата – аналар жиналысында


6. 5-11 сынып оқушылары арасынан суицидалды мінез – құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы

Психологиялық көмек көрсету.

Қараша 

Педагог – психологтар


«Адам.Үй.

Ағаш»,»Мимика»

«Өз жауыңды жой», «Кори

дор» «Өмір қандай керемет!»

Сынып жетекшілер семинарында


Жеке коррекциялық жаттығулар

Жеке тұлғаны өз-өзін тану және дамыту

Желтоқсан


Педагог-психолог


Сынып жетекшілер семинарында


8. Ұжым мүшелерімен түзету – коррекциялық жұмыс

Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру.


Желтоқ

сан 

Педагог – психологтар


Тренингтер:

«Мимика»,

автопортрет

«геометрические

фигуры

«Орманға саяхат»

Сынып жетекшілер семинарында


9. 4 – сынып оқушыларымен түзету – дамыту жұмысы 

Қорғану қабілеті нашар оқушыларға көмек беру.

Қаңтар 

Педагог – психологтар

Ата-аналар

Сынып жетекшілері

Психология

лық жаттығулар «тілек» «Биіктік», «Айна», «Парово

зик»

Ата – аналар жиналысында


10.  5 – 11 оқушыларынан суицидальді мінез – құлық танытқандармен түзету жұмысы

Өмірді  сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. 

Ақпан 

Педагог – психологтар

Ата-аналар

Сынып жетекшілері

«Өз жауыңды жой»,

» Скалалаз

« Өмір қандай керемет!»

Ата – аналар жиналысында


11. 5 – 11 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл – күйі басым оқушылармен түзету жұмысы

Психологиялық көмек беру.

Сәуір 

Педагог – психологтар

Ата-аналар

Түзету-коррекциялық сабақтар

Ата – аналар жиналысында


12. 11-сынып оқушыларымен түзету жұмысы. 



Қорқыныш, қобалжу, стресс сезімдерін арылту.

Сәуір 

Мамыр 


Педагог – психологтар


«Ашық айтатын болсам», «Лимон», «Мен күштімін», «Сиқырлы қалам»

Ата – аналар жиналысында








13.Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу


Жыл бойына

Педагог-психологтар

«Мимика»,

«Ағаш,адам!» «Коридор»,

«Егер олай болса» «Менің атым» 



Ағартушылық – профилактикалық   бағыт

1. Ұжымды 2015-2016 жылдың жоспармен таныстыру.

Міндеттерін жүктеу, таныстыру.

Тамыз 

Педагог – психологтар



Педагогикалық кеңесте


2. 1-сынып оқушыларымен жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін шығару

Нәтижемен таныстыру.

Тамыз 

Педагог – психологтар



Ата – аналар жиналысында



3. Аудандық тамыз семинарына қатынасу

Тәжірибе алмасу.

Тамыз 

Педагог – психологтар




4. Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу

Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу.

Қараша 

Педагог-психологтар

«Өз құқығыңды білесің бе?» әдістемесі



5. «Дау-дамай оның алдын алу жағдайлары» Баяндама.

Дау-дамайдың алдын алу.

Желтоқ

сан 

Педагог-психологтар


Джо




«Жанүядағы психологиялық жағдай» Баяндама.

Дау-дамайдың алдын алу.

Желтоқсан

Педагог-психолог


Джо




7. «Баланы жәбірлеудің қасіреті»

Баяндама

Суицид жағдайының алдын алу.

Қаңтар 

Пед/психолог

Ата-аналар

Мектеп ұжымы


Жалпы ата-аналар жиналысында


8. «Балаңыз дұрыс дамып, жетілуіне ата-ананың тигізер әсері » Баяндама

Ата-аналардың білімін көтеру.

Ақпан 


Тәрбиешілер 

Ата – аналар


Шағын орталық-тағы ата-аналар 


9.»Бала өмірдің басты құндылығы» Баяндама

Ата-аналармен мұғалімдерге кеңестер беру

Ақпан


Педагог-психологтар


жиналысында



10. Аудандық жас өспірімдер бөлімінің инспекторлары мен кездесу ұйымдастыру.

Қылмыстың алдын алу.

Наурыз 

Пед/ психологтар

Сынып жет.


Оқушылар ұйым жиналысында


11. Ерекше назардағы балалар мен жұмыс. «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?»

Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу.

Мамыр 



Педагог – психологтар





12.Мектепішілік «Сенім  жәшігінің»жұмысын 

Жандандыру

Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтыру,көмек беру

Үнемі

Педагог-психологтар




13. «Тәуекел» тобындағы мен «Сәтсіз жанұя» отбасы балаларымен жұмыс

Сауалнама,бақылау

отбасына рейд жүргізу

Ай сайын

Педагог-психологтар




14.Оқушылардың сабақтан тыс кезіндегі іс-шараларға тиімді белсене  қатысуын     ұйымдастыру

«үйірме,спорт секциясы,ән-би,сурет,кітапхана,саяхат т.б.»

Үнемі

Педагог-психологтар




Консультациялық бағыт

1. 1 – сынып ата-аналарына, сынып жетекшісіне зерттеу нәтижесі бойынша кеңес беру

Баланың дамуына дұрыс көңіл бөлуге үйрету.


Тамыз 

Педагог – психологтар

Ата-аналар 

Сынып жетекшісі





2. 5 –сынып ата-аналарына сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес беру.

Оқушылардың орта буынға тез бейімделуіне көмек беру.

Қазан 

Педагог – психологтар



Сынып семинары


3. ОДН кізметкерлермен есепте     туратын оқушылардың койған себебін мерзімің анықтау және біріге отырып жоспар күрү



Педагог-психолог, МДТЖІО




4. 5 –сынып ата-аналарына сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес беру.

Оқушылардың орта буынға тез бейімделуіне көмек беру.

Қазан

Педагог – психолог


Сынып семинары


5. Ерекше назардағы оқушылардың ата-аналарына кеңес беру.

Балаларды жіті бақылауға алу.

Желтоқ

сан 

Педагог – психолог

Ата-ана


Ата-ана жиналысыда


6. Суицидалді мінезге бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру

Суицидтің алдын алу.


Ақпан 


Педагог – психолог


Ата-ана жиналысыда


7.Мектепішілік «Ұлдар» клубының жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру


Кеңес беру



Наурыз



Ата-ана

Педагог-психологтар



Үлдар жиналысы


8.Мектепішілік «Қыздар» клубының 

жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру

Кеңес беру


Наурыз


Педагог-психологтар


Қыздар жиналысы


9. 11-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру.

ҰБТ-ге күн режимін, тамақталуын, көңіл-күйін қадағалау

Сәуір 

Педагог – психологтар

Ата-аналар 



11 сынып

ата-ана жиналысында


10. 11 – сынып оқушыларына психологиялық кеңестер беру.

ҰБТ-ге дайындау.


Мамыр 


Педагог – психологтар




11. Тұлға аралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру

Жанжалды дер кезінде шешу

Жыл бойы

11-сынып оқушылары

Педагог-психологтар




1. 1-сыныпқа келетін оқушылардың зерттеу құжаттарын дайындау.

Оқуға дайындық деңгейін анықтау.

Тамыз 

Педагог – психологтар






2. 0 – 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық 

сапалық тізімін алу.


Оқушылар туралы мәлімет алу.

Қыркүйек 

Педагог – психологтар





3. Әр сыныптың жеке психологиялық диагностикалық карталарының құжаттарын дайындау.

Әр оқушы туралы мәлімет жинақтау.


Қыркүйек   


Сынып жетекшілері

Педагог – психологтар



Сынып сағаттарында


4.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу

Оқуға дайындығын анықтау

Қыркүйек

Педагог-психологтар

Жеке әңгімелесу,сурет салдыру

Пед.консилиум


5. Қиын және ерекше назардағы топқа тіркелген оқушылардың тізімін алып, мәлімет жинақтау.

Түзету (коррекция) жұмысын жүргізу.

Қазан  


Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері

Отбасымен танысу


джо


6. 11- сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын  жинақтау.

Сенсорикалық қабілетін зерттеу 


Қазан 

Педагог – психологтар


Сынып сағаттарында


7.Дарынды оқушылардың 

тізімін алу, құжаттарын 

жинақтау

Дарындылық деңгейін зерттеу

Қазан  

Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері




8.  9 сынып оқушыларын 

зерттеу құжаттарын жинақтау.

Сенсорикалық қабілетін зерттеу

Желтоқсан

Педагог – психологтар




9. Жас мұғалімдер тізімін алып, құжаттарын жинақтау.

Сабақтарына қатынасу, бейімделуге 

көмек беру.

Желтоқ

сан 

Педагог – психологтар

Жас мұғалімдер


Жас мамандар

мен жұмыс семинарында


10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау

Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу.

Қаңтар 

Педагог – психологтар




11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау.

Кәсіби зейінін анықтау

Ақпан 

Педагог – психологтар



Сынып сағаттарында


12.3-5 жас аралығындағы балаларды зерттеу

Тілінің дамуын анықтау

Ақпан

Педагог-психологтар

Дефектолог,логопедтің көмегін ұйымдастыру

әқімшілікте


13. Орта буындағы күйзеліске

ұшыраған балаларды зерттеу

Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау

Наурыз

Педагог-психологтар


әқімшілікте


14.Мүмкіншілігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу

Балалардың даму деңгейін анықтау


Наурыз

Педагог-психологтар,

әлеуметтік психолог

Әлеуметтік психологтың көмегін 

ұйымдастыру



15. «Өмір тамаша», «мен өмірді сүйемін»     донгелек стол Суицидке қарсы

Қарым-қатынас мәдениетін дамыту


Педагог-психолог, МДТЖІО




16.Аудандық нарколог дәрігерімен

кездесу ұйымдастыру

Нашақорлықтың алдын алу

Сәуір

Педагог-психолог,

Сынып жетекшілер


Оқушылар ұйым жиналысында


17.Мүмкіншілігі шекткулі ата-аналармен жумыс 

Психология

лық көмек беру

Сәуір

Педагог-психолог


Жалпы ата-ана 

Жиналысында


18. Коррекциялық жаттығулар « Мен қүзелісті женемің »

Жеке тұлғаны өз-өзін тану және дамыту


Педагог-психолог




19.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік – медациналық сараптамадан қайта өтуіне  құжаттарын дайындау 

ОПМК-на сараптамасынан өтуін ұйымдас

тыру 

Мамыр

Педагог-психологтар




Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт

1-сыныпқа келетін оқушылардың зерттеу құжаттарын дайындау.


Оқуға дайындық деңгейін анықтау.

Тамыз 

Педагог – психологтар






2. 0 – 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық 

сапалық тізімін алу.

Оқушылар туралы мәлімет алу

Қыркүйек 

Педагог – психологтар






3. Әр сыныптың жеке психологиялық диагностикалық карталарының құжаттарын дайындау

Әр оқушы туралы мәлімет жинақтау


Қыркүйек   


Сынып жетекшілері

Педагог – психологтар


Сынып сағаттарында



4.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу

Оқуға дайындығын анықтау

Қыркүйек

Педагог-психологтар

Жеке әңгімелесу,

сурет салдыру

Пед.консилиум



5. Қиын және ерекше назардағы топқа тіркелген оқушылардың тізімін алып, мәлімет жинақтау.

Түзету (коррекция) жұмысын жүргізу.

Қазан  


Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері

Отбасымен танысу


джо



6. 11- сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын  жинақтау.


Сенсорика

лық қабілетін зерттеу 

Қазан 

Педагог – психологтар


Сынып сағаттарында



7.Дарынды оқушылардың 

тізімін алу, құжаттарын 

жинақтау

Дарындылық деңгейін зерттеу

Қазан  

Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері





8.  9 сынып оқушыларын 

зерттеу құжаттарын жинақтау.

Сенсорика

лық қабілетін зерттеу.

Желтоқсан 

Педагог – психологтар





9. Жас мұғалімдер тізімін алып, құжаттарын жинақтау.

Сабақтарына қатынасу, бейімделуге 

көмек беру.

Желтоқсан 

Педагог – психологтар

Жас мұғалімдер


Жас мамандар

мен жұмыс семинарында



10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау

Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу.

Қаңтар 

Педагог – психологтар






11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау.

Кәсіби зейінін анықтау

Ақпан 

Педагог – психологтар



Сынып сағаттарында



12.3-5 жас аралығындағы балаларды зерттеу

Тілінің дамуын анықтау

Ақпан

Педагог-психологтар

Дефектолог,

логопедтің көмегін ұйымдастыру

әқімшілікте



13. Орта буындағы күйзеліске

ұшыраған балаларды зерттеу

Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау

Наурыз

Педагог-психологтар


әқімшілікте



14.Мүмкіншілігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу

Балалардың даму деңгейін анықтау


Наурыз

Педагог-психологтар,әлеуметтік психолог

Әлеуметтік психологтың көмегін 

ұйымдастыру






15.Аудандық нарколог дәрігерімен

кездесу ұйымдастыру

Нашақорлықтың алдын алу

Сәуір

Педагог-психологтар

Сынып жетекшілер


Оқушылар ұйым жиналысында





16.Мүмкіншілігі шекткулі балалардың     ата-аналарымен жумыс 

Психология

лық көмек беру

Сәуір

Педагог-психологтар


Жалпы ата-ана 

жиналысы



17.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік – медациналық сараптамадан қайта өтуіне  құжаттарын дайындау 

ОПМК-на сараптамасынан өтуін ұйымдас

тыру 

Мамыр

Педагог-психологтар






Похожие публикации:

17 апрель 2023 "Стресс-тест"
25 февраль 2022 Ғарышкерлер күні!